Så här blir du medlem i klubben

Du som har erövrat utbildningstecknet Örnen kan bli medlem i klubben.

Det är möjligt att lösa medlemskap för tre olika perioder:

1 års medlemskap: 200 kr Utbildningstecknet Örnen

5 års medlemskap: 1000 kr
10 års medlemskap: 2000 kr

Fördelar med medlemskap

Utöver klubbtidningen Örnen, får du tillgång till klubbshop, våra olika nyhetsbrev, produkterbjudanden och invitationer till klubbarrangemang.

Med de nya webbsidorna kan vi ännu bättre styra tillgången till dessa medlemsfördelar. Det betyder bl.a. att de som är aktiva medlemmar får tillgång till allt detta, medan dom som har ett utgått medlemskap bara får sporadiska nyhetsbrev - det skall löna sig att vara aktiv medlem.

De som inte längre har ett aktivt medlemskap kan ändå logga in och behöver alltså inte registrera sig på nytt.

Registrering

Om du tidigare varit medlem och dessutom informerat oss om din e-mailadress, så skall du redan ha fått dina inloggningsuppgifter. Då kan du bara logga in och förnya medlemskapet direkt. Om du glömt dina inloggningsuppgifter, så följer du bara instruktionen här.

Du som inte varit medlem behöver bara registrera dig på sidorna, med namn, kontaktinformation o.s.v. Då kommer du först få ett mail där du bes bekräfta din e-mailadress. Därefter kan vi godkänna din medlemsansökan och du kan till sist fullföra betalningen.

fick du senaste Örnen?

OBS! Om du redan är medlem och har fått senaste Örnen, men inte inloggningsuppgifter, så beror det antagligen på att vi inte har din e-mailadress. Med stor sannolikhet är du redan registrerad i systemet och behöver då bara skicka din e-mailadress till oss, med namn och födelsedatum, så får du dina inloggningsuppgifter i retur.

betalning

Vår nya webblösning gör det möjligt att betala direkt, med Swish, kort eller PayPal. Du kan också betala via egen bank, men det medför att processen tar något längre tid, eftersom vi måste kontrollera sådana betalningar manuellt.

Vi rekommenderar därför att du väljer kortlösningen.

Blivande medlemmar utan tillgång till dator och e-mail

För dem som inte har teknisk möjlighet att administrera sitt eget medlemskap på våra webbsidor, så kör vi fortfarande med klassisk stil, d.v.s. betalning på post eller bank, med manuell blankett.

Då är det viktigt att på blanketten skriva alla detaljer som vi behöver för att koppla betalningen till ett medlemskap.

Få med följande:

• Namn
  • År GU eller 0231
  • Födelsedatum
  • Medlemskap, antal år
  • Adress

Betala i så fall till Bankgiro 205-5648 hos Swedbank eller med Swish till 123 663 19 80.